Tilbake i Norge...

01.09.2008
Da er jeg kommet tilbake til Norge igjen. En utrolig rar følelse. Vi brukte to uker på å komme oss fra Norge til Barchelona, og på tre timer er jeg tilbake igjen... Man skulle kankje tro at ting ikke var så annerledes etter to uker, men jeg har opplevd så mye at det var en litt fremmed følelse å gå tilbake til "hverdagen". Føler jeg det som et nederlag å måtte gi seg så nær målet? Nei, ikke egentlig. Dette har vært den mest fantastiske turen jeg noen gang har vært på (mye på grunn av min fantastiske reisekammerat!), og som jeg kommer til å leve på i mange tiår fremover. Vi kom oss tross alt helt til Spania uten penger, og føler vi kan være stolte! Når forholdene var som de er, er vi begge enige om beslutningen. Selvfølgelig er det kjedelig å ikke kunne kjøre løpet ut, men jeg setter min litt til André som stadig mot all forventning klarer seg!

Jeg har nå lagt ut noen flere biler, og kommer etterhvert til å lage noen små videosnutter. Planen er å lage noen dokumentar-episoder så fort vi får fikset videoen vi har tatt, så følg med!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar