Spådommer om turen...

07.03.2008
Det er godt å se at ordet sprer seg, og at folk melder sin interesse for prosjektet!

I dag kom André og meg (Torgeir) over en som kunne lese i håndflatene til folk. Han fortalte mye spennende... Noe av det første han spurte meg om da han så hånda mi, var om jeg snart skulle ut å reise langt. Jeg nevnte at jeg hadde planer om å haike til Afrika sammen med en kompis. Da ble han litt skeptisk, og anbefalte meg å ikke gjøre det. "Jeg hadde for mye inni meg." Uansett; Han sa at noe stort kommer til å skje i løpet av turen. Uten å vite noe om bursdagsdatoen min (som er 1.oktober, rundt da vi er på tur), sa han at det kom til å skje noe stort når jeg nærmer meg 21. Det kommer enten til å bli veldig negativt, eller svært positivt for meg. Uansett kommer det til å endre noe i livet mitt.

Det som var litt interessant var at han sa så å si det samme til André! Han sa at det definitivt kommer til å skje noe spesielt i løpet av turen vår. Enten positivt eller negativt, men at det vil påvirke oss begge.

Så nå er vi svært nyskjerrige over hva dette kan være. Bare tiden kan vise. :)

André får lest fremtiden samt deler av fortiden.

2 kommentarer:

  1. Solveig sa...

    har dere fått noen sponsorer?
    dere kommer til å bli ranet under veis. det er min spådom.
    gå med Gud.
    klem.

    tirsdag, mars 11, 2008  

  2. sirBull sa...

    Vi jobber med saken. :)
    Du må ikke være så negativ! Vi har jo ikke noe å stjele! Hehe

    tirsdag, mars 11, 2008  

Legg inn en kommentar